Archive for September 2009

Hebat Sangatkah Agama Lain Selain Islam? - TOLONG BACA

'Pernah dengar cerita Aisyah Bukhari yang murtad tak lama dulu?
Suratkhabar banyak menutup kes ini kononnya untuk menjaga perkauman, tak
nak terjadi kacau bilau. Kes Aisyah yang murtad dan banyak kes murtad lain
ditutup sedemikian rupa atas alasan bercinta, ikutboyfriend.

Cerita yang akan saya bawa ini agak panjang tetapi sekiranya kamu seorang
Islam yang peka dan sayangkan agama kita Islam, buatlah sesuatu, paling
kurang fowardkan email ni kepada saudara kita yang tak tahu menahu.
Ataupun selemah-lemahnya, berdoa agar kita semua serta saudara-saudara
kita terselamat daripada fitnah akhir zaman yang paling besar ini.

Ini bukan cerita rekaan saya tetapi hanya petikan dari ceramah yang saya
dengar dari mulut peguambela kes ini Zulkifli Nordin di Madrasah Hidayah.
Murtad dikalangan orang Melayu kini sudah menjadi ancaman kepada kita.
Indeks pencemaran akidah mengikut jabatan statistik dan perangkaan Tahun
1989 aje, 4776 orang Melayu mohon tukar nama dari Melayu kepada bukan
Melayu atas alasan keluar dari Islam.


Tahun 1997, bila Saari Bustamah mengambil alih jawatan mufti dari Datuk
Hashim Yahya, perkara pertama yang disentuh adalah murtad. Menurutnya
sehingga Julai 1997, 3,000 orang murtad di KL sahaja. Tahun 1998 saja, 516
orang sudah murtad. Aisyah bukan kes pertama murtad, sebelum ini dah
beratus kes timbul tetapi ditutup oleh pihak tertentu.

Setakat kes Aisyah, dah 40 fail murtad dikendalikan oleh saudara kita
Zulkifli Nordin. Mengapa kes Aisyah ini kita rasa ralat sangat? Kes ini
satu simbol yang tunjukkan pada kita orang Melayu. Sistem pertahanan
akidah kita amat rapuh. Akidah kita diserang ditubi dari segala sudut.
Yang kita tak nampak dengan menggunakan system perundangan dan kehakiman
kita sendiri.

Kes ini boleh dilihat dari 2 sudut.

1.Bagaimana orang macam Aisyah boleh murtad
2. Bagaimana orang kafir laknatullah boleh menggunakan sistem hakiman kita
untuk merampas anak orang Islam untuk dimurtadkan?

Apa yang berlaku kepada Haji Bukhari setelah 25 tahun didik anak dengan
pengisian Islam yang hebat. Sedang dia mengimamkan sembahyang terawih di
masjid tahun 1997 anak dia sedang dimurtadkan dirumah.

Aisyah adalah gadis Melayu biasa yang didedahkan dengan ilmu yang
sepatutnya. Dalam keadaan macam tu, dia takkan murtad. Dihantar ke sekolah
agama, dia belajar hingga tingkatan 6 atas dan boleh melayakkan diri jadi
ustazah kalau dia hendak, dan layak melanjutkan ke peringkat Universiti Al
Azhar kalau dia hendak . Dia dibesarkan dalam suasana yang bapanya imam.
Datuknya juga imam yang dah berpuluh tahun imam Haji Tahir. Dia juga hafal
surah Yasin. Dalam ertikata, tahu ayat apa, surah ke berapa yang
dibacanya, ayat apa yang jadi azimat, semua dia tahu. Itu hebatnya Aisyah.
Surah Sajadah pun dia hafal ... Masuk ITM dia terlibat dalam gerakan
Islam. Dia didedahkan dengan gerakan Islam, dia tahu kelemahan-kelemahan
Bible. Dari segi keterampilan, dia budak perempuan Melayu seperti biasa,
pakai tudung dengan baju kurung bunga-bunga. Takde apa yang pelik pada
dia, duduk di lembah keramat AU5C. Kakak dia pun macam itu juga
keterampilannya. Tiap-tiap hari telefon bapanya lapor isu terkini. 2 tahun
di KL begitu. Hari terakhir dia telefon 19 Nov 1997,

'Assalamualaikum ayah! Ni Intan (nama manja) cakap. Intan nak bagitahu,
Intan dah kristian.'


Bayangkan hati seorang bapa. Kita sendiri heran macamana dia boleh murtad.
Aisyah adalah simbol anak Melayu yang telah dididik dengan begitu rupa
boleh murtad. Apa yang Haji Bukhari boleh buat? Airmata sahaja modal dia.
Masuk TV menangis, keluar radio menangis, pergi forum menangis apa yang
dia boleh buat? Semua dokumen mahkamah akan jadi bahan arkib termasuk p
ermohonan kafir laknatullah itu minta Aisyah dibebaskan untuk dimurtadkan
..


Butir asal permohonan.. ....


Permohonan ini dibuat oleh Lennet Teoh Hui Leong seorang peguam Cina
Kristian. (Read Herbes Corpes bawah bab 36 kanun acara jenayah). Tujuan
untuk membebaskan seorang yang didakwa ditahan secara salah. Sebarang
permohonan seperti ini perlu bagi sebab mengapa didakwa tahan secara
salah. Permohonan dibuat bawah bab 36 atas alasan Article 11 Perlembagaan
Persekutuan. Iaitu hak kebebasan beragama. Tiada langsung soal kahwin
timbul. Permohonan tu menyatakan, perenggan 6, bertarikh 28
November 1997 di Makamah Tinggi Malaya Kuala Lumpur bahagian jenayah.


Sebab yang dia beri, 'Saya Lennet Teoh Hui Leong telah dilantik oleh Nur
Aisyah untuk memberi nasihat kepadanya berkenaan dengan pertukaran
agamanya kepada Kristian dan atas arahannya saya telah menyediakan surat
sumpah untuk Nur Aisyah menolak dan meninggalkan agama Islam.'

Perenggan 23: 'Saya Lennet Teoh percaya bahawa Nur Aisyah sedang dikurung
secara salah oleh keluarganya. Saya percaya tindakan ibubapa, abangnya dan
bapa saudaranya telah melanggar hak kebebasan Nur Aisyah menganut agama
pilihannya iaitu Kristian Khatolik'.

Kita tak boleh buat apa-apa sebab article 11 Perlembagaan Persekutuan
menyatakan mana-mana warganegara Malaysia yang telah cukup umur (18tahun)
berhak mutlak menukar gamanya. Itulah perlembagaan kita yang memerdekakan
orang Melayu kita tahun 1957. Perlembagaan itulah juga yang menjerut kita
sendiri. Adakah anak cucu kita akan selamat dengan perlembagaan itu? Bila
berlaku pertembungan antara hukum syara' dengan undang-undang sivil,
undang-undang syara' akan terbatal. Maksud agama rasmi kita Islam adalah
acara-acara rasmi hendaklah dibuat mengikut cara Islam. Contohnya
perlantikan sultan, rasmi parlimen dll. Tak lebih dari itu. Bab kehidupan,
politik, ekonomi.... semua tak termasuk.

Article 4 pula menyatakan: 'Mana-mana undang-undang yang bertentangan yang
bercanggah dengan perlembagaan ini adalah batal dan tidak sah. Ini
termasuklah hukum syara'.


Contoh kes Hartina Haji Kamarudin.

Pada masa ceramah ini dibuat, Haji Kamarudin ada dalam lokap, didakwa
mencederakan seorang Hindu kafir laknatullah kerana memurtadkan anaknya..
Anak yang dibela selama 18 tahun dengan begitu susah payah datang ke Rumah
dalam keadaan Hindu.

Haji Kamarudian seorang penjual sate di Perak. Beliau lepaskan anaknya
selepas 18 tahun ke KL untuk cari kerja. Tak terlintas langsung di
kepalanya anaknya akan murtad. Tak sampai 9 bulan, Hartina balik ke
restoran bapanya dalam keadaan Hindu dengan nandek kat dahi . Bukan itu
saja. Anak yang dimanjakan begitu rupa balik mencabar bapanya, bawa
boyfriend dan kawan-kawan boyfriendnya sambil berpeluk-p eluk dalam
keadaan dia pun dah Hindu dengan nandek. Haji Kamarudin takek si kafir tu
kat tengkuk, menggelupur dia depan kedai tu.


Haji Kamarudin juga dipelupur oleh kawan-kawan si Hindu tu sampai nak
pengsan. Adik lelaki Hartina umur 16 tahun turut kena belasah kerana nak
menyelamatkan akidah kakaknya depan kedai tempat bapanya meniaga.

Apa Hartina buat masa tu? Hartina papah kekasihnya dan biarkan bapanya
menggelupur sendirian. Tak cukup dengan itu, dia pergi ke balai polis buat
report bapak dia pukul boyfriend dia. 14 hari Haji Kamarudin dengan adik
lelaki Hartina merengkok dalam lokap sebab report anak kesayangannya yang
mempertahankan kekasih Hindunya. Tak cukup dengan itu disaman pula bapanya
3 juta. Remuk hati seorang bapa yang diheret ke penjara kerana anak
sendiri. Tak cukup lagi, dia telah menghina bapanya dengan menukar nama
Hartina Haji Kamarudin kepada Nivasni Rajeswari. Nama Hindu.

Semasa masih terlantar kat hospital (akibat dipukul binatang Hindu
laknatullah ), Haji Kamarudin ditangkap polis semula sebab Hindu
laknatullah ditembak oleh seorang yang tak dikenali. Jadi, Haji Kamarudin,
anaknya dan anak saudaranya kena kurung masuk lokap kerana menjadi suspek
utama kes tembakan tersebut. Anak yang ditatang begitu rupa akhirnya
menyebabkan dia merana dalam keadaan hina di dalam negara yang negara
Islam!! Haji Kamarudin juga dikenakan berbagai tuduhan. Setakat itu saja,
4 tuduhan.

Yusof Qardawi dalam kitabnya menyatakan hendaklah mempertahan akidah hatta
dengan nyawa sekalipun. Itu yang Haji Kamarudin buat dalam mempertahankan
hukum Allah, dilokap sedemikian rupa.

Lagi satu kes lain saudara baru kita, nama Yusof bin Abdullah , nama asal
Hindunya Santana. Ada seorang isteri, namanya apa entah.Ada anak lelaki,
nama Sunjay kalau tak silap. Usia 2 tahun masa tu. Ajak isterinya masuk
Islam. Abangnya telah lebih 20 tahun masuk Islam. Isterinya kata ?eh!?
Yusof bawa anaknya sekali masuk Islam dengan nama Mohamad Syazani bin
Yusof. Dia hidup 2 beranak tu selama 2 tahun. Lepas 2 tahun si minaci
datang semula dan bawak lari anak ini ke KL dengan boyfriend barunya.Yusof
tak tahu apa nak buat, dia minta mahkamah syariah Alor Setar keluarkan
perintah penjagaan hak ke atas anaknya.

Mahkamah pun bagi. Dia pun datang ke KL dan ambil balik budak tu. Si emak
ni pergi mahkamah tinggi KL mintak hak jaga anak. Mahkamah tinggi bagi
pada si minachi ni. Heran sungguh. Bila si minachi ni tak dapat nak ambil
balik budak tu, dia pergi report polis. Tahu polis buat apa? Cari Yusof
dan tangkap! (padahal Yusof dapat hak penjagaan daripada mahkamah syariah
Alor Setar). Yusof masuk lokap 8 hari.

Lepas tu polis ambil balik budak tu kasi pada emaknya. Hari ini, budak tu
kembali jadi Hindu. Tak cukup dengan itu, kurang ajarnya si minachi ni,
dia minta pulak mahkamah tinggi batalkan perintah jagaan anak yang
dikeluarkan oleh makamah Syariah Alor Setar yang diberi pada Yusof.

Dalam kes Suzie Teoh, seorang budak perempuan dari Kelantan umur 16 Tahun
telah peluk Islam atas kerelaan sendiri. Bapa dia tak suka, lepas tu saman
anak sendiri dan saman Majlis Agama Islam Negeri Kelantan, heret anak dia
ke mahkamah persekutuan. Dia mohon pada makamah, agar istiharkan anak dia
masuk Islam tak sah.

Masa tu, Tun Salleh Abas yang jadi hakim. Beliau seorang yang alim dan
warak. Bila dihadapkan dengan kes Suzie Teoh, menangis Tun Salleh Abas.
Terpaksa buat perisytiharan. 'Dibawah Perlembagaan Persekutuan, hak
seorang anak tertakluk dibawah jagaan ibubapanya selagi belum cukup 18
tahun. Kalau nak tukar agama, kena minta kebenaran ibu bapanya. Semasa
Suzie Teoh masuk Islam, berumur 16 tahun. dia tak sah peluk Islam.' Atas
kearifan dan iman Tun Salleh Abas, dia simpan fail tu dalam lacinya selama
2 tahun. 2 tahun kemudian, lepas hari jadi Suzie Teoh yang ke 18 tahun,
dia buka balik kes itu dan bagi peluang Suzie isytiharkan agamanya
sendiri. Penuh mahkamah nak tahu kes tu; wartawan tempatan, wartawan asing
semua nak dengar keputusan. Terketar-ketar budak tu. Baru umur 18 tahun.
Sambil menangis, budak tu kata ' Saya yang arif, kekal dalam agama saya,
saya masih nak nama Nur Aini.' Maka Tun Salleh Abas pun dengan bangga
mengisytiharkan Islamnya sah dengan namanya Nur Aini. Selamat akidah
seorang budak. Sebab itu jugalah Tun Salleh Abas kena buang atas 5
tuduhan. Tuduhan kedua atas sebab melengahkan kes seorang budak tanpa
sebab selama 2 tahun. Itulah harga yang Tun Salleh Abas terpaksa bayar.


Kes terakhir sekali yang paling teruk, kes saudara Ibrahim, isterinya Siti
Solehah dan anak perempuannya usia 5 bulan mati dipancung kerana tidak
mahu kembali kepada agama asalnya, Hindu. Pada malam hari Valentine 14
Februari, pada waktu anak Melayu bertukar tukar bunga di Dataran Merdeka.
3 Saudara kita mati dipancung dalam sebuah kontena demi mempertahankan
agama.

Peristiwa 13 Mei tercetus apabila seorang budak Melayu dibunuh kerana dia
Melayu bukan kerana dia Islam. Dalam sejarah Melayu, tiada lagi orang
Melayu dibunuh kerana Islam. Semuanya sebab Melayu. Inilah pertama kali.

Jika kita sorot semula sejarah Islam Yasir, bapa kepada Amar diseret di
hadapan. Amar diugut supaya tukar agama. Kalau tidak, bapanya Yasir akan
dibunuh. Amar kata,'Allah hu Ahad'.. Terus Yasir kena pancung di padang
pasir. Kemudiannya, Sumaiyah ibunya juga disula dari bawah tembus ke
jantung. Mampu berkata 'Allah hu Ahad'. Berlari Amar menemui Rasullullah
SAW. Dan akhirnya, mengikut sejarah, Amar menjadi seorang mujahid
berperang bersama Rasullullah SAW. Itu zaman puak Quraisy kafir
laknatullah berkuasa. Rasullullah SAW tiada kuasa lagi pada masa
itu.Rasullulah tak boleh buat apa.

Dalam kes kita, bukan sahaja Ibrahim dipancung kepalanya sehingga putus,
tak cukup lagi, tangannya juga turut dipotong. Sehinggakan Majlis Agama
Islam Selangor terpaksa minta masjid mandikan jenazah
saudara-saudara kita yang mati syahid itu. Apalah dosa anak kecil yang
berusia 5 bulan itu? Ibrahim dan Siti Solehah bukan calang-calang orang.
Ibrahim seorang saintis Pakar Geologi manakala isterinya Siti Solehah,
seorang Pakar Botani. Tanda-tanda syahid jelas pada ketiga mayat tersebut.
Walaupun 5 hari dalam peti sejuk darah masih memancut keluar pada
ketiga-tiga mayat. Bayi yang berusia 5 bulan masih mengalirkan darah
hangat seperti baru mati. Peluhterpercik pada dahi mereka. Mereka
dikebumikan di kubur Bukit Kiara.
Kalau saudara semua tak mengalirkan air mata melihat kubur mereka
bertiga terutama bayi yang berusia 5 bulan itu, mesti ada yang tak kena
dengan hati kita Hebat mana kita sehingga tak boleh mempertahankan saudara
kita sendiri Sedangkan Ibrahim telah melaporkan pada pihak polis dan
Majlis agama yang dia diancam untuk dibunuh supaya kembali ke agama
asalnya.

Dalam satu hadis yang berbentuk futuristik (masa depan), Rasulullah SAW
berpesan 'Bersegeralah kamu melakukan amalan soleh kerana akan datang
kepad a umatku di suatu masa, satu fitnah yang begitu besar yang datangnya
seperti satu kepingan hitam di malam gelap gelita tak nampak'. Sahabat
bertanya 'Apakah fitnah besar
itu ya Rasullullah? ' 'Fitnah itu adalah kamu akan lihat umatku di hari
itu, di waktu itu,pada masa itu, pagi hari Islam, petang kafir. Petang
Islam, pagi kafir balik.' Sahabat bertanya lagi. 'Mengapa begitu ya
Rasullullah? ' Rasullullah SAW menjawab, ?Sebab dia jual agamanya dengan
nilai dunia'.


Imam Ghazali pernah berkata dalam perkara ini, 'Akan datang fitnah murtad
ini dalam keadaan seperti semut hitam di atas batu hitam di malam gelap.'
Mana nampak?
Kecuali kalau jiwa kita tengok satu perkara dengan cahaya keimanan.

Bagaimana gerakan murtad ini berjalan di Malaysia sehingga kita tak
nampak langsung. Gerakan Hindu kita tok sah sebutlah Belum habis cakap,
dah ada yang tunggu dengan parang kat luar. Gerakan Yahudi lagilah
teruknya. Henry Ford (orang kaya yang buat kereta Ford tu) pernah menulis
berkaitan Yahudi tahun 40an atau 30an dulu dalam bukunya 'International
Jew' (tak Silap saya).

Unsur Yahudi begitu tebal dalam masyarakat kita tapi kita tak nampak.
Paling nyata, rokok yang orang kita hisap tu. Setiap satu batang itu ada
saham kepada puak Yahudi. Tak de kilang rokok yang bukan Yahudi punya.
Sapa yang hendak berenti merokok, ambil ni sebagai iktibar.
Yahudi punya kerja, baru letak bola sebijik, 70 ribu Melayu tak sembahyang
kat stadium Shah Alam. Belum kira yang kat rumah lagi.

Bab Kristian, lebih terancang, lebih terperinci lagi. Semenjak kalah dalam
perang salib terakhir, iaitu dalam pemerintahan King entah apa nama ke 6
yang terakhir. Sebelum dia mati, dia telah berwasiat dan wasiatnya ada
ditulis dengan emas di London . Dia berkata:
'Kepada semua pemimpim-pemimpin Kristian, kita hari ini telah melakukan
kesilapan besar, kita berperang dengan tentera Islam dengan pedang, bukan
berperang dengan akidah yang ada pada mereka. Sebab tu Islam menang
walaupun 30 ribu tentera mereka dengan 300 ribu tentera kita, mereka
tetap menang sebab mereka (orang Islam) berperang kerana nak mati. Kita
perang untuk hidup. Oleh itu, hendaklah kita tukar strategi. Melancarkan
peperangan ideologi, fahaman dan budaya keatas orang Islam.'

Wasiatnya berjaya dilaksanakan setelah King tu mati, 1492, kerajaan Islam
Andalusia yang paling agung pada masa itu tumbang di tangan Kristian. 1511
kerajaan Islam Melaka tumbang, tak lama lepas tu, tumbang kerajaan Islam
Pattani . Tak lama selepas tu, tumbang kerajaan Islam Kedah . Tak lama
lepas tu,tumbang kerajaan Islam Mindanao ..Lepas tu kerajaan Islam Acheh
... semuanya satu demi satu..

Macamana benda ni boleh terjadi?

Sebab gerakan Kristian berdasarkan kepada 3G. GOSPEL,GOAL, GLORY . Pertama
kitab dia, kedua kekayaan kita, ketiga menang terhadap Islam. Kalau kita
tengok sejarah, Alfonso De Albuqueque bukan datang ke Tanah Melayu bawa
tukang masak sebab nak rempah kari kita. Dia bukan makan kari, di a datang
bawa mubaligh Kristian Francis Xavier (kalau saya tak silap eja), sebab
nak sebarkan ajaran Kristian.

Bagaimana cara dia sebarkan Kristian nih?

Orang kita panggil, gerakan halus.Dia panggil semua mubaligh Kristian yang
nak datang ke Asia ni. Dia guna kaedah 'garam dan ragi'. Garam sebagai
perasa, ragi untuk penapaian. Contohnya ubi kayu. Waktu siang asalnya ubi
kayu kita letak ragi, esoknya masih lagi bentuk ubi kayu tapi sebenarnya
tapai. maksudnya, dia kekalkan orang Melayu dengan identiti Islam.
Hakikatnya
kehidupan kita bukan cara Islam lagi . Cara inilah yang Rasulullah SAW
kata macam kepingan hitam di malam gelita. Inilah yang Imam Ghazali kata
macam semut hitam atas batu hitam di malam gelita tu.

Pertama, melalui sistem pendidikan. Di Malaysia, macam-macam sekolah
dengan nama mubaligh Kristian. Convent itu, Saint ini. Menurut satu
petikan seorang mubaligh Kristian pada masa itu yang ditulis semula oleh
George Peters dalam sebuah buku tahun 40an. Kepada mubaligh-mubaligh
Kristian yang nak datang ke negara kita, berkaitan pendekatan garam dan
ragi'. Pendekatan seperti ini tidak memerlukan seorang Muslim Melayu
berkenaan meninggalkan system kemasyarakatan yang dituntut oleh agamanya.
Sebaliknya orang tersebut hendaklah digalakkan terus tinggal dalam
masyarakatnya. Justeru itu, ragi tetap ujud dalam keutuhannya. Dia akan
menjadi bagaikan sebuah lampu (Kristian) yang diletakkan dalam gelap.
Penyebaran agama Kristian nanti akan terserlah dalam sifat kerohanian,
bukannya organisasi. Dirasa kesegarannya, bukan bersikap kalam. Dinamik
dan etikal, bukan bersifat formalistik.

Pendekatan begini telah memperlihatkan kebaikannya. Lantaran ia tidak
menganjurkan ahli Melayu tadi menjadi ahli baru Kristian yang formal,
menyendiri terpisah dari masyarakatnya. Sebaliknya ia memberi laluan agar
dapat dimasukkan semangat dan ajaran Jesus bagaikan sebutir ragi yang
bertindak dengan proses penapaiannya ke atas seluruh masyarakat Melayu
seluruhnya.

Ajaran Kristian akan bertindak melahirkan revolusi , justeru itu
nanti,dapatlah dikatakan bahawa kita nanti akan memperolehi satu Kristian
muslim Melayu tempatan yang mencerminkan Kristian muslim Melayu sejati..
'Sebenarnya dia ingin. Akan datang suatu masa nanti, orang Melayu sendiri
tanpa dipaksa-paksa akan buat revolusi untuk menjadi Kristian. Cara
kebajikan pulak... Hari ni sapa tak kenal kelab rotary yang cuci buah
pinggang,kelab lion, bulan sabit merah, Saint John's Ambulans, sapa tak
kenal palang merah. Mereka masuk dengan cara menghidupkan sekularisme.
Sekularisma adalah satu cara mengasingkan agama daripada kehidupan. Itulah
kita hari ni mengasingkan Islam daripada kehidupan dunia. Cara lain adalah
dengan menghidupkan maksiat. Kita kena ambil tindakan samada dengan
tangan, dengan mulut, atau paling lemah sekali, dengan hati.

Bangun malam buat sembahyang hajat agar kita semua diselamatkan dari
fitnah besar ini. Paling kurang pun, fowardkan email ni kepada saudara
kita yang lain yang tak tahu menahu tu. Kita kena peka. Ini semua tanggung
jawab kita semua.

Akhir sekali,
email ini tiada kena mengena dengan ceramah nak berkempen politik atau apa
saja. Sekadar meniupkan semangat perjuangan dalam diri kita yang mengaku
Islam ini. Ni lah masanya kita bangkit pertahankan agama Islam sebelum
terlambat.

#kawan-kawan yang dikasihi, tolong forwardkan
email ini untuk pengetahuan dan tindakan kita semua sebagai orang Islam
agar perkara ini boleh dijadikan iktibar dan benteng untuk kita
mempertahankan akidah kita yang telah di Islamkan atas tiket keturunan
dimana dengan sebab ini kita telahpun mendapat banyak rahmat dan belas
ihsan dari Allah tanpa perlu melalui hidup Sebagai seorang yang terpesong
dari ajaran-Nya dan sentiasa mencari-cari
jalan yang betul.

Di harap rahmat Allah dan doa-doa para waliullah dapat melindungi kita
sehingga kita kembali ke sisi-Nya. Sementara itu, berhati-hatilah dalam
apa jua yang kita lakukan dan sentiasa beringat
kepada Allah.

Sumber : http://hotmedia2u.blogspot.com/

19 Tips For Better Sex Performance

Thursday, September 24, 2009 · Posted in , ,


Here are some of useful tips for who want to perform better in having sex. It is not intended to ban the lawful form of advice, but results from those previous experiences. Just try it if you think it can give you a good result . Good Luck! :-)

  1. Do not drink a lot ice because it resulted in the penis become cold and soft (weak). It also cause pain when having sex. The penis must always hot.
  2. Do not eat rice along with water. Drink water after eating rice, but if you are choking just drink the water. The effect are similar with drinking ice. Do not eat frozen food or food that has been cooled. It can result in low quality sperm liquid and cum early.
  3. Avoid eating foods that have too much gravy except soup because it weakens the penis.
  4. Do not continue to drink water after eating rice, drinking only 2 minutes after the last feed.
  5. Do not breathing when drinking, hold your breath because it help to prevent this from easily tired when having sex.
  6. Avoid drinking water when the body is hot, after running or working hardly. Cool the body first, and then drink water.
  7. Do not eat chicken wings because it weakens the penis.
  8. Do not eat rice that had been cooled. Make it hot, then eat it.
  9. Avoid drinking water after 11.00 pm although you are drinking hot water because it weakens the waist muscles and lead to bad performance.
  10. Avoid to pee everywhere, look for a dry place.
  11. Urinate first and then defecate. This train penis' muscle with good muscle control.
  12. Don't practice masturbation because it forces the semen out and weaken the penis.
  13. Don't let the wife slept on your penis . Blood flow to the penis is important for penis because it can avoid weak penis.
  14. If your age are over 30 years, avoid having sex more than 3 times a week, because your body need enough time to rebuild your .
  15. Don't having sex in the water.
  16. Don't drink water directly after having sex , rest for 15 minutes first.
  17. Don't let strong shock on your waist because it can cause impotence.
  18. Don't soak the penis in the vagina after cum.
  19. Don't having sex if your wife are menstruating because it cause disease.

HTML Color Code

Tuesday, September 22, 2009 · Posted in ,

Beautiful HTML Color Code For Your Site

Black#000000Black
Gray0#150517Gray0
Gray18#250517Gray18
Gray21#2B1B17Gray21
Gray23#302217Gray23
Gray24#302226Gray24
Gray25#342826Gray25
Gray26#34282CGray26
Gray27#382D2CGray27
Gray28#3b3131Gray28
Gray29#3E3535Gray29
Gray30#413839Gray30
Gray31#41383CGray31
Gray32#463E3FGray32
Gray34#4A4344Gray34
Gray35#4C4646Gray35
Gray36#4E4848Gray36
Gray37#504A4BGray37
Gray38#544E4FGray38
Gray39#565051Gray39
Gray40#595454Gray40
Gray41#5C5858Gray41
Gray42#5F5A59Gray42
Gray43#625D5DGray43
Gray44#646060Gray44
Gray45#666362Gray45
Gray46#696565Gray46
Gray47#6D6968Gray47
Gray48#6E6A6BGray48
Gray49#726E6DGray49
Gray50#747170Gray50
Gray#736F6EGray
Slate Gray4#616D7ESlate Gray4
Slate Gray#657383Slate Gray
Light Steel Blue4#646D7ELight Steel Blue4
Light Slate Gray#6D7B8DLight Slate Gray
Cadet Blue4#4C787ECadet Blue4
Dark Slate Gray4#4C7D7EDark Slate Gray4
Thistle4#806D7EThistle4
Medium Slate Blue#5E5A80Medium Slate Blue
Medium Purple4#4E387EMedium Purple4
Midnight Blue#151B54Midnight Blue
Dark Slate Blue#2B3856Dark Slate Blue
Dark Slate Gray#25383CDark Slate Gray
Dim Gray#463E41Dim Gray
Cornflower Blue#151B8DCornflower Blue
Royal Blue4#15317ERoyal Blue4
Slate Blue4#342D7ESlate Blue4
Royal Blue#2B60DERoyal Blue
Royal Blue1#306EFFRoyal Blue1
Royal Blue2#2B65ECRoyal Blue2
Royal Blue3#2554C7Royal Blue3
Deep Sky Blue#3BB9FFDeep Sky Blue
Deep Sky Blue2#38ACECDeep Sky Blue2
Slate Blue#357EC7Slate Blue
Deep Sky Blue3#3090C7Deep Sky Blue3
Deep Sky Blue4#25587EDeep Sky Blue4
Dodger Blue#1589FFDodger Blue
Dodger Blue2#157DECDodger Blue2
Dodger Blue3#1569C7Dodger Blue3
Dodger Blue4#153E7EDodger Blue4
Steel Blue4#2B547ESteel Blue4
Steel Blue#4863A0Steel Blue
Slate Blue2#6960ECSlate Blue2
Violet#8D38C9Violet
Medium Purple3#7A5DC7Medium Purple3
Medium Purple#8467D7Medium Purple
Medium Purple2#9172ECMedium Purple2
Medium Purple1#9E7BFFMedium Purple1
Light Steel Blue#728FCELight Steel Blue
Steel Blue3#488AC7Steel Blue3
Steel Blue2#56A5ECSteel Blue2
Steel Blue1#5CB3FFSteel Blue1
Sky Blue3#659EC7Sky Blue3
Sky Blue4#41627ESky Blue4
Slate Blue#737CA1Slate Blue
Slate Blue#737CA1Slate Blue
Slate Gray3#98AFC7Slate Gray3
Violet Red#F6358AViolet Red
Violet Red1#F6358AViolet Red1
Violet Red2#E4317FViolet Red2
Deep Pink#F52887Deep Pink
Deep Pink2#E4287CDeep Pink2
Deep Pink3#C12267Deep Pink3
Deep Pink4#7D053FDeep Pink4
Medium Violet Red#CA226BMedium Violet Red
Violet Red3#C12869Violet Red3
Firebrick#800517Firebrick
Violet Red4#7D0541Violet Red4
Maroon4#7D0552Maroon4
Maroon#810541Maroon
Maroon3#C12283Maroon3
Maroon2#E3319DMaroon2
Maroon1#F535AAMaroon1
Magenta#FF00FFMagenta
Magenta1#F433FFMagenta1
Magenta2#E238ECMagenta2
Magenta3#C031C7Magenta3
Medium Orchid#B048B5Medium Orchid
Medium Orchid1#D462FFMedium Orchid1
Medium Orchid2#C45AECMedium Orchid2
Medium Orchid3#A74AC7Medium Orchid3
Medium Orchid4#6A287EMedium Orchid4
Purple#8E35EFPurple
Purple1#893BFFPurple1
Purple2#7F38ECPurple2
Purple3#6C2DC7Purple3
Purple4#461B7EPurple4
Dark Orchid4#571B7eDark Orchid4
Dark Orchid#7D1B7EDark Orchid
Dark Violet#842DCEDark Violet
Dark Orchid3#8B31C7Dark Orchid3
Dark Orchid2#A23BECDark Orchid2
Dark Orchid1#B041FFDark Orchid1
Plum4#7E587EPlum4
Pale Violet Red#D16587Pale Violet Red
Pale Violet Red1#F778A1Pale Violet Red1
Pale Violet Red2#E56E94Pale Violet Red2
Pale Violet Red3#C25A7CPale Violet Red3
Pale Violet Red4#7E354DPale Violet Red4
Plum#B93B8FPlum
Plum1#F9B7FFPlum1
Plum2#E6A9ECPlum2
Plum3#C38EC7Plum3
Thistle#D2B9D3Thistle
Thistle3#C6AEC7Thistle3
Lavender Blush2#EBDDE2Lavender Blush2
Lavender Blush3#C8BBBELavender Blush3
Thistle2#E9CFECThistle2
Thistle1#FCDFFFThistle1
Lavender#E3E4FALavender
Lavender Blush#FDEEF4Lavender Blush
Light Steel Blue1#C6DEFFLight Steel Blue1
Light Blue#ADDFFFLight Blue
Light Blue1#BDEDFFLight Blue1
Light Cyan#E0FFFFLight Cyan
Slate Gray1#C2DFFFSlate Gray1
Slate Gray2#B4CFECSlate Gray2
Light Steel Blue2#B7CEECLight Steel Blue2
Turquoise1#52F3FFTurquoise1
Cyan#00FFFFCyan
Cyan1#57FEFFCyan1
Cyan2#50EBECCyan2
Turquoise2#4EE2ECTurquoise2
Medium Turquoise#48CCCDMedium Turquoise
Turquoise#43C6DBTurquoise
Dark Slate Gray1#9AFEFFDark Slate Gray1
Dark Slate Gray2#8EEBECDark slate Gray2
Dark Slate Gray3#78c7c7Dark Slate Gray3
Cyan3#46C7C7Cyan3
Turquoise3#43BFC7Turquoise3
Cadet Blue3#77BFC7Cadet Blue3
Pale Turquoise3#92C7C7Pale Turquoise3
Light Blue2#AFDCECLight Blue2
Dark Turquoise#3B9C9CDark Turquoise
Cyan4#307D7ECyan4
Light Sea Green#3EA99FLight Sea Green
Light Sky Blue#82CAFALight Sky Blue
Light Sky Blue2#A0CFECLight Sky Blue2
Light Sky Blue3#87AFC7Light Sky Blue3
Sky Blue#82CAFFSky Blue
Sky Blue2#79BAECSky Blue2
Light Sky Blue4#566D7ELight Sky Blue4
Sky Blue#6698FFSky Blue
Light Slate Blue#736AFFLight Slate Blue
Light Cyan2#CFECECLight Cyan2
Light Cyan3#AFC7C7Light Cyan3
Light Cyan4#717D7DLight Cyan4
Light Blue3#95B9C7Light Blue3
Light Blue4#5E767ELight Blue4
Pale Turquoise4#5E7D7EPale Turquoise4
Dark Sea Green4#617C58Dark Sea Green4
Medium Aquamarine#348781Medium Aquamarine
Medium Sea Green#306754Medium Sea Green
Sea Green#4E8975Sea Green
Dark Green#254117Dark Green
Sea Green4#387C44Sea Green4
Forest Green#4E9258Forest Green
Medium Forest Green#347235Medium Forest Green
Spring Green4#347C2CSpring Green4
Dark Olive Green4#667C26Dark Olive Green4
Chartreuse4#437C17Chartreuse4
Green4#347C17Green4
Medium Spring Green#348017Medium Spring Green
Spring Green#4AA02CSpring Green
Lime Green#41A317Lime Green
Spring Green#4AA02CSpring Green
Dark Sea Green#8BB381Dark Sea Green
Dark Sea Green3#99C68EDark Sea Green3
Green3#4CC417Green3
Chartreuse3#6CC417Chartreuse3
Yellow Green#52D017Yellow Green
Spring Green3#4CC552Spring Green3
Sea Green3#54C571Sea Green3
Spring Green2#57E964Spring Green2
Spring Green1#5EFB6ESpring Green1
Sea Green2#64E986Sea Green2
Sea Green1#6AFB92Sea Green1
Dark Sea Green2#B5EAAADark Sea Green2
Dark Sea Green1#C3FDB8Dark Sea Green1
Green#00FF00Green
Lawn Green#87F717Lawn Green
Green1#5FFB17Green1
Green2#59E817Green2
Chartreuse2#7FE817Chartreuse2
Chartreuse#8AFB17Chartreuse
Green Yellow#B1FB17Green Yellow
Dark Olive Green1#CCFB5DDark Olive Green1
Dark Olive Green2#BCE954Dark Olive Green2
Dark Olive Green3#A0C544Dark Olive Green3
Yellow#FFFF00Yellow
Yellow1#FFFC17Yellow1
Khaki1#FFF380Khaki1
Khaki2#EDE275Khaki2
Goldenrod#EDDA74Goldenrod
Gold2#EAC117Gold2
Gold1#FDD017Gold1
Goldenrod1#FBB917Goldenrod1
Goldenrod2#E9AB17Goldenrod2
Gold#D4A017Gold
Gold3#C7A317Gold3
Goldenrod3#C68E17Goldenrod3
Dark Goldenrod#AF7817Dark Goldenrod
Khaki#ADA96EKhaki
Khaki3#C9BE62Khaki3
Khaki4#827839Khaki4
Dark Goldenrod1#FBB117Dark Goldenrod1
Dark Goldenrod2#E8A317Dark Goldenrod2
Dark Goldenrod3#C58917Dark Goldenrod3
Sienna1#F87431Sienna1
Sienna2#E66C2CSienna2
Dark Orange#F88017Dark Orange
Dark Orange1#F87217Dark Orange1
Dark Orange2#E56717Dark Orange2
Dark Orange3#C35617Dark Orange3
Sienna3#C35817Sienna3
Sienna#8A4117Sienna
Sienna4#7E3517Sienna4
Indian Red4#7E2217Indian Red4
Dark Orange3#7E3117Dark Orange3
Salmon4#7E3817Salmon4
Dark Goldenrod4#7F5217Dark Goldenrod4
Gold4#806517Gold4
Goldenrod4#805817Goldenrod4
Light Salmon4#7F462CLight Salmon4
Chocolate#C85A17Chocolate
Coral3#C34A2CCoral3
Coral2#E55B3CCoral2
Coral#F76541Coral
Dark Salmon#E18B6BDark Salmon
Salmon1#F88158Pale Turquoise4
Salmon2#E67451Salmon2
Salmon3#C36241Salmon3
Light Salmon3#C47451Light Salmon3
Light Salmon2#E78A61Light Salmon2
Light Salmon#F9966BLight Salmon
Sandy Brown#EE9A4DSandy Brown
Hot Pink#F660ABHot Pink
Hot Pink1#F665ABHot Pink1
Hot Pink2#E45E9DHot Pink2
Hot Pink3#C25283Hot Pink3
Hot Pink4#7D2252Hot Pink4
Light Coral#E77471Light Coral
Indian Red1#F75D59Indian Red1
Indian Red2#E55451Indian Red2
Indian Red3#C24641Indian Red3
Red#FF0000Red
Red1#F62217Red1
Red2#E41B17Red2
Firebrick1#F62817Firebrick1
Firebrick2#E42217Firebrick2
Firebrick3#C11B17Firebrick3
Pink#FAAFBEPink
Rosy Brown1#FBBBB9Rosy Brown1
Rosy Brown2#E8ADAARosy Brown2
Pink2#E7A1B0Pink2
Light Pink#FAAFBALight Pink
Light Pink1#F9A7B0Light Pink1
Light Pink2#E799A3Light Pink2
Pink3#C48793Pink3
Rosy Brown3#C5908ERosy Brown3
Rosy Brown#B38481Rosy Brown
Light Pink3#C48189Light Pink3
Rosy Brown4#7F5A58Rosy Brown4
Light Pink4#7F4E52Light Pink4
Pink4#7F525DPink4
Lavender Blush4#817679Lavendar Blush4
Light Goldenrod4#817339Light Goldenrod4
Lemon Chiffon4#827B60Lemon Chiffon4
Lemon Chiffon3#C9C299Lemon Chiffon3
Light Goldenrod3#C8B560Light Goldenrod3
Light Golden2#ECD672Light Golden2
Light Goldenrod#ECD872Light Goldenrod
Light Goldenrod1#FFE87CLight Goldenrod1
Lemon Chiffon2#ECE5B6Lemon Chiffon2
Lemon Chiffon#FFF8C6Lemon Chiffon
Light Goldenrod Yellow#FAF8CC

And Here Some Basic Color

Red #FF0000White#FFFFFF
Turquoise#00FFFFLight Grey#C0C0C0
Light Blue#0000FFDark Grey#808080
Dark Blue #0000A0Black#000000
Light Purple #FF0080Orange#FF8040
Dark Purple #800080Brown#804000
Yellow#FFFF00Burgundy#800000
Pastel Green#00FF00Forest Green#808000
Pink#FF00FFGrass Green#408080

If you don't know how to apply this code, simply click here to learn. Have fun!

Source : http://www.computerhope.com/htmcolor.htm

Latest Korean Drama : You Smile

Saturday, September 19, 2009 · Posted in ,



The Latest Korean Drama Series!!! Coming soon!!! Here some information about this brand new drama.

Title: 그대, 웃어요 / Smile, You
Chinese Title : 你笑了
Genre: Romance
Episodes: To Be Announced
Broadcast network: SBS
Broadcast period: 2009-Sep-26
Air time: Saturday & Sunday 21:45

Synopsis

Jung In is a daughter of a chaebol family, whose family suddenly meets financial ruin. She is dumped by her former fiancé, Han Se, and her family is forced to move in with their longtime chauffeur’s family. The once rich and spoiled daughter and her family must learn to adjust to life as commoners in another’s household.

Cast

Lee Min Jung as Seo Jung In
Jung Kyung Ho as Hyun Soo
Lee Kyu Han as Lee Han Se
Choi Bool Am as Man Bok
Lee Chun Hee as Sung Joon
Choi Jung Yoon as Jung Kyung
Jun Hye Jin as Ji Soo
Chun Ho Jin as Sang Hoon
Song Ok Sook as Geum Ja
Kang Suk Woo as Jung Kil
Heo Yoon Jung as Joo Hee

And here...Watch the trailer :-)




Source : http://www.koreandrama.org/

Malaysia's pasport ; Just RM100 !!!


This is really+totally good news for Malaysian. We just need to pay RM100 for a pasport. I'm highly sure that after thid we will not facing any problem related to get in and out of our country. And I think it's seem like a gift from our gov to us especially for peoples live near Singapore, Thailand, and Brunei. Maybe later I will have one so I can go to Singapore...hehe... So thanks to Malaysia! 1MALAYSIA!

Celamat Ari Ghayo Buek Semuo!!!

Thursday, September 17, 2009 · Posted in , , ,

Selamat Hari Raya di ucapkan kepada semua viewers yang muslim dan kepada semua yang mengenali diri ini. Dah 30 hari kita puasa(ada yg x sampai kot kan...hehe), akhirnya tamat la sudah perjuangan kita(ececeh...hehe). Aha, apa yang penting kita jangan la lupa diri. Nanti rosak diri. haha. Papepun sekali lagi di ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Moga bertemu lagi di Ramadhan akan datang. Insyaallah...

Janda Akhil Hayy Jadi Penyanyi?

· Posted in ,



Dua hari lalu hajat untuk menyertai dunia nyanyian nampaknya berhasil jua apabila Maizawati Zainal yg juga janda kepada Akhil Hayy telahpun mula memasuki studio untuk merakam lagu. Setelah 20 tahun meninggalkan aktiviti nyanyian, Maizawati atau Maiza mengalunkan semula nyanyian yang sememangnya diminati sejak kecil lagi. Maiza sedang menjalani proses rakaman dua buah lagu berjudul ‘Ketentuan’ manakala sebuah lagu raya yang belum diberikan tajuk. “Lagu ‘Ketentuan’ lebih berkonsepkan ketuhanan manakala sebuah lagimerupakan lagu raya".

Sumber : HOT MEDIA

Latest on Nokia : Nokia X3 & X6 !


Hey!!!Do you ever heard about this models? Actually this is the latest model from Nokia and I still don't get the specification details yet. But if anybody know more about this phone lets share it! I really excited to know more about the function. Aha..The body also so smart I think. What about you?

Ahmad Busu Diserang Strok





PELAKON dan pelawak terkenal Ahmad Busu(kanan sekali) kini terlantar di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) setelah mengalami serangan strok dua hari lepas.

Ahmad Busu terkenal dengan watak Mat Deris dalam sitkom popular Pi Mai Pi Mai Tang Tu tidak menyangka hanya kerana memakan buah durian menyebabkan dirinya kini terlantar sakit di hospital.

Kita sama2 doakan agar beliau cepat sembuh. Insyaallah...

Budget, Simple, Smart, User-friendly, 3G Phone from Nokia

Monday, September 14, 2009 · Posted in , ,

I think this is the most simple model for 3G handphone model. I love it because it's user friendly and not even functionless. This model also very cheap (RM400-RM450, AP Set) and has all basic specification; 2MP LED Flash Camera, Music Player, Bluetooth(so important rite?hehe), Java Application(S40), Internet browser(you better use Opera Mini for better quality and speed), 3G Video call(especially for couples..haha), and also external memory up to 4GB. So, what do you think? This model also light and slim structure; make it suit with girls...haha..Now leave your comment. Maybe you have better suggestion than me?Let's share dude.

Wao!!!So Smarty!!!

· Posted in ,


Have you ever seen this car?This is Mercedes SLS AMG model; the familiar rounded nose, circular headlights and triangular rear quarter-lights.

The doors are pivot from the roof and that fold up and out,and it is equipped with a front-mid AMG-tuned 6.3-litre V8 producing 571 horsepower at 6,800rpm and seven-speed dual clutch transmission, Mercedes says the SLS AMG will be good for 0-62mph in 3.8 seconds. Expected to cost around £150,000 (MYR871 020.279 !!!), it will be on sale by summer 2010(don't know when it will come to Malaysia :-l).

Source: Telegraph.co.uk

Manchester (United × City) = ?

· Posted in


Aha...I'm back. And now with the algebraic equation (title).Hehe...Just joking.So, which team will win this match?MUFC or Mancity?I'm MUFC fans but I'm not sure that MUFC will win this match.In Gameweek 5, ManCity got a big win against Arsenal.Atsenal also have though players but they still lose with City.Ok.Just forget about Arsenal.This Sunday,20/09, MUFC and City will fight for the goals at Old Trafford(Live on ESPN).Glory MUFC!!!

Updated!
MU-MCity
4-3

Thanks to Owen for scoring at additional time!

Like Mother Like Daughter

· Posted in


Yeah3... Look at this angry scary cats. The big one is mom and the small orange one is daughter. I don't know what and why they mad at me (I think..hehehe).I don't ever touch them. Am I look like bad people ???

Loving You Thousand Times...

Saturday, September 12, 2009 · Posted in ,






This is the latest drama about love, I mean serious love. It's sad love story but I still don't know how it's ending(coz this KDrama still on air..hehe).Click here if u want to watch it online. Two new episode was added!!! If u wanna know about the synopsis first, it's here :

Synopsis:

Ryu Jin and Go Eun Mi are a married couple who try desperately to conceive a child but are unsuccessful. They turn to surrogacy and this is where Go Eun Nim comes in. She is their surrogate mother carrying their child but things become complicated when she later marries Ryu Jin's younger brother played by Jung Gyu Woon.

Casting :

Lee Soo Kyung as Go Eun Nim
Go Eun Mi as Lee Sun Young
Ryu Jin as Baek Jae Hoon
Jung Gyu Woon as Baek Kang Ho


Source :
http://www.mysoju.com/

http://www.koreandrama.org/




Huh? Nampak Cam Serupa Je ??

· Posted in ,

Ahaha...Hari ini One For All nak ckp sikit tentang isu jiran lama kita. Mereka menuduh kita mencuri tarian diorang tapi gambar2 di bawah ni apa pula?? Bukan mahu menunjuk2 siapa yg salah atau betul, tetapi jelas sekali yg kita tidak patut la main suka2 tuduh je. Lagipun kerajaan Malaysia dah dapat kebenaran (sumber yg boleh dipercayai la). Camne tu kan....









Dah tengok semua?Apa komen korang?Lets share dude!

Histeria in Fasting Month???

· Posted in ,


It's weird again to know that histeria happened in fasting month. Here is article from Kosmo! Online :

TEMERLOH – Dewan Serbaguna Taman Setia Jasa, Paya Pulai di sini yang sepatutnya sunyi sepi dengan sesi peperiksaan percubaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tiba-tiba gempar apabila lima pelajar perempuan sekolah itu meracau-racau diserang histeria.

Kejadian membabitkan para pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Paya Pulai itu berlaku pada pukul 10.30 pagi sewaktu mereka menduduki peperiksaan berkenaan.

Menurut seorang guru sekolah tersebut yang enggan nama dan gambarnya disiarkan, kesemua mangsa telah dibawa ke masjid berdekatan sebelum dipulihkan.

Katanya, empat daripada mangsa dapat dipulihkan segera tetapi seorang lagi pelajar terus meracau-racau hampir sejam di perkarangan masjid.


So, what we are going to say?

Broadband Untuk Staf Kerajaan!!

· Posted in

CELCOM DENGAN KERJASAMA KERAJAAN MALAYSIA TELAH MELANCARKAN PAKEJ ISTIMEWA KEPADA KAKITANGAN KERAJAAN YANG INGIN MEMILIKI BROADBAND:

1. RM50 / MONTH - DEPOSIT RM200 - 4 BULAN PERTAMA TANPA YURAN - KELAJUAN 384Kbps
2. RM90 / MONTH - DEPOSIT RM180 - 2 BULAN PERTAMA TANPA YURAN - KELAJUAN 3.6Mbps

PAKEJ ISTIMEWA INI TERMASUK MODEM BROADBAND(USB STICK) PERCUMA
TAWARAN PAKEJ INI TELAH BERLANSUNG DAN AKAN TAMAT PADA 30 SEPTEMBER
KEPADA MANA - MANA KAKITANGAN KERAJAAN YANG BERMINAT SILA HUBUNGI

ZAKARIA ISMAIL - 019-5965363 - EMAIL: pokya_leaders86@yahoo.co.uk
HAFIZUL NIZAM - 013-744 7060 - EMAIL: hafizulnizam@gmail.com

Source : ALUMNI KEDAH MATRICULATION COLLEGE - CHANGLUN

Use Orbit Downloader For Faster Download!

Saturday, September 5, 2009 · Posted in



Use Orbit Downloader for better and faster download! It's really fast and you also can download video from Youtube, Myspace or any video site by using orbit. It's useful an u can get it free by clicking here. For bigger size of video like movies, you can pause the download and resume it anytime you want :-) I don't know any download manager that better than this.

All Brand New Online Shopping & Community @ Baybeemax

Friday, September 4, 2009 · Posted in , , ,


"BayBeeMax is the all new Online Shopping City that offers a Unique Platform for everyone to sell and buy! We offers cheaper price for members who hold our Shopping Point as it can be used for exclusive discounts on goods and services sold and rendered respectively on BayBeeMax ! All of our sellers on BayBeeMax giving irresistible offers & discounts for members ! Our Shopping Points enhancing your joy & fun during Online Shopping by adding extra function of it, e.g. e-bidding, e-games and much more will be coming up! Stay with us for more updates !"

Do you know about BayBeemax? It is a website where you can sell online, playing game online, community(like facebook, friendster, etc), and many more. Also, you can get great income when you become a member. So, you better surf this site and find out more exciting stuff here!

Just click here if you are interested with BayBeeMax!

Source:

H1N1 Information - Totally Free!

· Posted in ,



This is a free ebook about H1N1. It is totally free and I have never been charged to get this stuff(and no hidden charged also). So, I suggest to all viewers to download this free ebook. Everybody know that this virus is very dangerous and who know it may be kill 5,000,000 Malaysian?That's why I'm encourage you to download this ebook. If you want to get this book simply click here and you will be redirect to the download page. Gud Luck!

Women vs Men??

· Posted in ,



What??!!!Oh my gosh!!!I'm very surprised after watching this video on RidzuanRichie.com it,s nonsense!!Can you imagine when a girl pull out your dick??Oh no...What is going on really in this world now...I'm just scary, Who will know someday women will be exactly fierce...I have no idea...

Pro Evolution Soccer @ PES 2010 Overview

· Posted in



This game was announced on 8 April 2009 and has a release date of 23 October 2009 for the next-gen version while the demo version will be released on 26th November 2009.There are additional teams and stadiums added in this version of PES. The stadium added are Liverpool's Anfield and Manchester Utd's Old Trafford.I'm very sure that PES 2010 will be more attractive than PES 2009 and for sure the graphic us more quality.Also, there are more license team added.But it's jus few teams only.By the way, you can edit the teams by yourself.Oh my gosh...I can't wait for thus game to release!!!

Here is the trailer for PES 2010 >>>


Source : Wikipedia

Want To Play Grand Theft Auto IV?

· Posted in


Grand Theft Auto IV; this is the best ever games that I have play!!Its real and reall!!! I've been addicted to play this GTA IV after my first touch on this game.Hahaha.I said this version of GTA is the best from the previous version coz it have more quality graphic (but you need at least Windows XP Service Pack 3 and minimum 512MB Graphic Card like ATI Radeon HD4570) and I give thumbs up for its gameplay.Can u imagine Niko Bellic (character in this game that you will play :-p) have emotion! He was so sad when his girl death in this game. Again, that's why I said it's gameplay is superb!!It's very real for sure. Aha, before I'm forget here is the list for trainers and cheats for person that can't survive playing this game without cheats.hahaha(just joking).

http://www.cheathappens.com/cheat_index.asp?titleID=14338

http://www.cheathappens.com/show_download.asp?ID=2488
5

http://www.gameburnworld.com/gp/trainers/grandtheftauto4.shtml

http://www.thegtaplace.com/downloads/f3465-gta-iv-pc-complete-save

Have fun!!!

Kebenaran Yang Buruk?? @ The Ugly Truth 2009

Wednesday, September 2, 2009 · Posted in

Haiiish...nampaknye x lama lagi kebenaran akan terbongkar!Hahaha...Mari la kita sama2 saksikan kebenarannye.Ish3.Cane la dorang boleh terfikir nak wat cerita ni kan.Anyway, enjoy la tengok movie ni yang bakal keluar 10 September ni.Ahaks..

Hati-hati La Wahai Para Gamers!

Tuesday, September 1, 2009 · Posted in


Aha...sesiapa yg melabelkan dirinya gamerz sejati baik berhati2 dari sekarang.HAHA...Takut ke?Rileks.Cuba bayangkan bila diri korang jadi watak dalam game yg korang maen tu.Agak2 cuak x?hahaha...Kalo nak rasa sikit pengalaman tu(tengok je pun..hehe) jgn lepaskan peluang tengok movie ni.Dijangka keluar 10/09 ni.Khas untuk para gamerz sedunia..Haha!

Now showing!!!

Keretapi Terbalik@Terbabas!!!

· Posted in

Enam daripada sembilan gerabak tren Ekspres Sinaran Pagi yang dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Singapura, tergelincir lalu terbalik berhampiran Stesen Kereta Api Batu Anam, Segamat pada 31/08/2009.

Kejadian berlaku pukul 11.50 pagi itu mengakibatkan tujuh penumpang mengalami cedera ringan dan kini dirawat di Hospital Daerah Segamat.

Pengurus Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) Wilayah Selatan, Tariq Omar berkata, ketika kejadian, kereta api itu membawa antara 250 hingga 300 penumpang.

“Empat daripada enam gerabak yang terbalik itu membawa penumpang, manakala dua lagi merupakan gerabak kafetaria dan alat penjana kuasa elektrik.

“Kesemua penumpang tren itu kini dibawa menaiki bas yang disewa khas ke destinasi masing-masing,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Sumber : Utusan Online


Aku nyaris2 nak naek train ni tuk balik lepas cuti merdeka.Nasib baik aku tak naik.Tapi ape2 pun syukur alhamdulillah di ucapkan kerana tiada kematian :-) Kepada KTMB pergi la cek semua landasan & tren tu. Tak nak la sume ni berulang lagi kan. Kepada semua yang dah beli tiket keretapi untuk balik raya jgn risau coz mesti KTMB tengah wat post mortem. So, kita sume pasti dlm keadaan selamat nanti.Insyaallah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Flag Counter

Free counters!